Home » שירותי ניקיון ואחזקה לבית

שירותי ניקיון ואחזקה לבית

החיים בפנסיה מציבים בפנינו אתגרים חדשים שלא היינו רגילים אליהם קודם. מי שחשב שכאשר ירד מעליו נטל העבודה יוכל להתפנות בלב שקט לכל הקשור באחזקת הבית, בוודאי גילה שהמציאות קצת שונה משחשב.

מסתבר שמלאכות שנעשו די בקלות בעבר כמו תיקונים בצנרת כיור המטבח או ניקוי החלונות הגבוהים כבר אינן פשוטות לביצוע בגיל 70, לכן כדאי לשקול סיוע מקצועי של עובדי ניקיון ואנשי אחזקה.

ניקיון הבית

ניקיון הבית הוא מושג הכולל פעולות ניקוי יומיומיות ופעולות הנעשות אחת לתקופה כלשהי. רוב האנשים שוטפים באופן יומיומי את הכלים בכיור ודואגים למראה כללי מסודר ונקי של הבית הכולל החזרת פריטים למקום, טאטוא, ניגוב הרצפה, פינוי האשפה לפח הזבל המרכזי וכן הלאה. אלו פעולות יחסית פשוטות שגם בגילאים מבוגרים ניתן לעשותן מבלי להזדקק לעזרה, כל עוד לא נמצאים במצב סיעודי, שאז בדרך כלל מקבלים סיוע צמוד של עובדים זרים מהביטוח הלאומי.

כמובן שניקיון הבית אינו מסתכם בכך. לפחות אחת לשבוע יש צורך בשטיפת הרצפה בכל הבית, שאיבת וניגוב אבק מהרהיטים, ניקוי האסלה וחדר האמבטיה, ניקוי הכיור והכיריים, טיפול בכביסה וכדומה.

כמו כן צריך אחת לכמה זמן לעשות ניקוי יסודי של המקרר והתנורים, החלונות, הספריות והארונות, המרפסת והחצר וכן הלאה. בקיצור – ניקיון הבית דורש לא מעט כוחות. מכיוון שעם העלייה בגיל הכוחות הולכים ומתמעטים, זה הזמן להטיל את המלאכה על אנשים שכוחם במותניהם והם מצידם ישמחו לנקות עבורכם את הבית, כך שכולם יוצאים מרוצים.

אחזקת הבית

בנוסף לניקיון הבית ישנן פעולות הדרושות לצורך אחזקת הבית. לפעמים הצורך בפעולות אלו מגיע בעקבות תקלה כגון – סתימה בצנרת, נזילה, רטיבות, קלקול מכשירים חשמליים וכן הלאה. לפעמים מדובר בשיפוצים או שינויים קטנים בבית כמו צביעת קיר, תליית תמונות או מדפים, או הזזת ארון, ספריה והתקנת אביזרים בטיחותיים לצורך הפיכת הבית לבית נגיש למבוגרים. לפעמים מזג האוויר מביא לכך – למשל בקיץ מגיעות הנמלים בהמוניהן ויש לטפל בהן. בכל המקרים הללו הכתובת הנכונה לפתרון הבעיה היא אנשי מקצוע כמו אינסטלטור, טכנאי חשמל, מדביר וכדומה.

מקרים מיוחדים הדורשים ניקיון מקצועי

פעמים רבות הצורך המשפחתי משתנה לאחר היציאה לפנסיה, למשל בעקבות יציאת הילדים מהבית כבר אין צורך בבית גדול ולכן בני הזוג מחליטים לעבור לדירה קטנה יותר או להשכיר חלק מהדירה שברשותם, או להיפך – בואם של הנכדים מצריך חדר מיוחד לאירוח ולכן בני הזוג מוסיפים חדר לבית.

לאחר מקרים כאלו של שיפוץ או מעבר דירה או מקרים נוספים כגון אירוע משפחתי הנחגג בבית, הבית זקוק לניקיון יסודי באופן מיוחד. גם חג הפסח מביא לצורך זה שכן נהוג לערוך לקראתו ניקיון יסודי. במקרים כאלו מומלץ לפנות לחברת ניקיון מקצועית שתטפל בניקיון הבית במהירות ובמקצועיות.

אפשרויות סיוע

בכל הקשור לניקיון הבית לא חסר לכך מענה בשוק. ישנם צעירים רבים המחפשים תוספת הכנסה והם ישמחו למצוא אותה בניקיון, במיוחד אם זה סמוך לביתם. נוסף לכך ישנם כאלה שעובדים בניקיון לפרנסתם העיקרית, והם בדרך כלל גם מקצועיים ומנוסים יותר.

ניתן לברר אודות עובדי ניקיון אצל שכנים ומכרים, כיום כבר מקובל בבתים רבים להעסיק עוזרת המגיעה מספר פעמים בשבוע לטפל במלאכות הבית, וסביר להניח שלא תתקשו למצוא עוזרת באזור מגוריכם. לחילופין, לפנות לחברות ניקיון לבית והן כבר ידאגו עבורכם לניקיון. כמו כן חברות ניקיון נותנות מענה בכל הנוגע לאחזקת הבית ולכן באותה הזדמנות ניתן גם לנקות את הבית וגם לטפל בכל הדורש תיקון.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715435

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר